برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

آموزش عدد ۱،دوره پیش دبستانی

تشخیص اعداد یک مهارت حیاتی است که کودکان در نهایت از آن در زندگی روزمره خود استفاده خواهند کرد.در این ویدیو کودکان با نوشتن عدد۱ آشنا می شوندوهمچنین با کاربرگ رنگ آمیزی و دست ورزی و پوستر عدد ۱برای تثبیت یادگیری مراحل کار راآسانتر کرده ایم با ما،درمان پلاس همراه شوید.

🔹️🔹️🔹️جهت مشاهده ویدئو با کیفیت دلخواه روی قسمت تنظیمات سمت راست کادر فیلم کلیک کنید

آموزش تشخیص اعداد به فرزندان مهم است، زیرا به کودک کمک می‌کند مهارت‌های اساسی را که برای پیشرفت در مهدکودک به آن نیاز دارد، توسعه دهد. توانایی تشخیص بصری و نامگذاری اعداد مهارتی است که هر دانش آموز باید درآن پیشرفت کند، زیرا این مهارت به آنها کمک می کند تا مهارت های ریاضی خود را بهبود بخشند.

اگر کودکان قادر به تشخیص اعداد نباشند، ممکن است در درک مسائل اساسی ریاضی و سایر فعالیت های روزمره مانند جمع کردن صورتحساب مواد غذایی خود، باز کردن کتاب خود در یک صفحه خاص و بسیاری موارد دیگر دچار مشکل شوند. تشخیص سریع اعداد باعث می شود دانش آموزان بتوانند مفهوم جمع را نیز بیشتر درک کنند.

تشخیص اعداد چیست؟

تشخیص اعداد زمانی است که کودک یاد می‌گیرد چگونه اعداد مختلف را با نام‌ها، شکل ظاهری آنها و با تطبیق آنها با مقادیر معرف آنها شناسایی کند. برای این کار، کودکان باید یاد بگیرند که چگونه اعداد را به صورت عددی و همچنین در کلمات با املای صحیح خود بنویسند.

 

چرا یک کودک پیش دبستانی نیاز به تشخیص اعداد دارد؟

آموزش تشخیص اعداد به فرزندتان مهم است، زیرا به او کمک می‌کند مهارت‌های اساسی را که برای پیشرفت در مهدکودک به آن نیاز دارد، توسعه دهد. توانایی تشخیص بصری و نامگذاری اعداد مهارتی است که هر دانش آموز باید آن را توسعه دهد، زیرا این به آنها کمک می کند تا مهارت های ریاضی خود را بهبود بخشند.

چگونه تشخیص می دهید که آیا کودک شما آماده است تا اعداد را تشخیص دهد؟ 

اگر این الگوها را در کودک خود مشاهده کرده باشید، می دانید که کودکان آماده شروع یادگیری تشخیص اعداد هستند:

۱/فرزند شما نسبت به اعداد کنجکاوی نشان می دهد

۲/کودک شما می تواند برخی از اشکال و شکل های رایج را تشخیص دهد

۳/فرزند شما در حال یادگیری روش های جدید برای برقراری ارتباط است

۴/فرزند شما نام اعداد را یاد گرفته و درک کرده است.

 


مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود